Divine Blond Oy sekä Premium Slavic Hair tuotteiden palautus- ja takuuehdot

Palautuskäytäntö

Otamme mielellämme vastaan avaamattomien, käyttämättömien tuotteiden palautukset ja vaihdot 14 päivää ostohetkestä. Poikkeukset koskevat lopullisia myyntituotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info(at)divineblond.fi tai info(at)premiumslavichair.fi, niin autamme sinua palautusprosessissa.

Milloin saan hyvitykseni?

Alkuperäisen maksun suuruinen hyvitys, josta on vähennetty alkuperäiset toimituskulut ja, myönnetään tarkastuksemme ja vahvistuksen jälkeen, (Hiustenpidennyksiä ei ole poistettu turvasinetillä suojatusta pahvitaustasta.) Palautus tehdään 5 arkipäivänkuluessa tuotteen palautuessa meille.

Hyvitystä tai vaihtoa ei hyväksytä

Jos pidennykset kiinnittävä side on irrotettu. Jos virallisesta toimituksesta on kulunut yli 14 päivää, tai hiukset on pesty, värjätty, peukaloitu.

Kustomoidut hiustenpidennykset, jotka ovat tilattu tehtaalta ovat loppumyyntiä, eivätkä ne ole oikeutettuja palautukseen.

KAIKKI PALAUTUS- TAI VAIHTOPYYNNÖT ON LÄHETETTÄVÄ ASIAKASPALVELUTIIMILLE SÄHKÖPOSTILLA INFO@DIVINEBLOND.FI TAI INFO@PREMIUMSLAVICHAIR.FI ENNEN PALAUTTAMISTA.

Takuu

Divine Blond Oy ja Premium Slavic Hair tarjoaa 30 päivän takuun hankintapäivästä, mikä suojaa valmistusvirheiltä. Maksua ei palauteta, jos hiukset on käsitelty väärillä tuotteilla. Älä käytä shampoota, hoitoainetta, muotoilutuotteita, jotka sisältävät runsaasti silikoneja tai jotka sisältävät runsaasti alkoholia.

Divine Blond Oy ja Premium Slavic Hair tarjoaa 30 päivän takuun ostopäivästä, mikä suojaa valmistusvirheiltä. Tämä takuu ei kata asennusongelmia, pidennysten alkuperäisestä muodosta tehtyjä muutoksia tai virheellistä hiustenhoitoa. Pidennyksien laatu voidaan taata vain, kun noudatetaan Huolto- ja hoito-opasta. Emme voi hyväksyä palautuksia hiusten asennuksen jälkeen, ellei tuotteessa ole selkeää valmistus virhettä.

Divine Blond Oy ja Premium Slavic Hair tarkastaa kaikki pidennykset ennen lähettämistä täydellisen laadunvalvonnan varmistamiseksi. Ostajan velvollisuus on tarkistaa, että hän on tyytyväinen hiusten laatuun ennen asennusta ja ennen takuusinetin poistamista. Havaituissa vioista myönnetään kauppahyvitys tai vaihtohyvitys, jonka arvon määrittää Divine Blond Oy ja Premium Slavic Hair.

Huomaa: Hallitsemattomien tekijöiden vuoksi saamasi väri voi vaihdella hieman.

Ammattilaiset

Suosittelemme kampaamo asiakkaitamme toimittamaan asiakkaille kotiin huolto- ja hoitooppaan. Tämä ei ole pakollista, mutta se auttaa varmistamaan, että asiakkaat ymmärtävät oikean kotihiushoidon sekä takuuehdot. Tämä asiakirja on saatavilla sähköpostilla info@divineblond.fi tai info@premiumslavichair.fi